دانلود 4 God of War II خدای جنگ

دانلود  4 God of War II خدای جنگ

بازی God of War II  یا خدای جنگ یکی از محبوبترین بازیهای کنسول پلی استیشن می باشد که تاکنون ۴ نسخه مختلف از آن به صورت انحصاری برای پلی استیشن عرضه شده و یکی از بهترین عناوین این کنسول محسوب میشود . تنها نسخه ای از بازی God of War که برای کامپیوتر عرضه شد نسخه دوم آن بود که آنرا بصورت فوق فشرده برای دانلود قرار دادیم . در بازی God of War II  ادامه داستان بازی God of War I روایت می شود . جایی که کراتوس به خدای جنگ تبدیل شده و قدرت زیاد باعث طغیان او شده و در به همراه سپاهش در حال ویرانی یونان است . اینجاست که آتنا وارد میدان میشود و او را از سمت خدایی عزل میکند و زئوس هم به مجسمه ای عظیم جان میدهد تا کار کراتوس را برای همیشه تمام کند . اما کراتوس او را شکست میدهد و …

از ویژگیهای منحصر به فرد سری بازی خدای جنگ می توان به کومبوها و حرکات ترکیبی زیبای کراتوس اشاره کرد که جزو ویژگیهای اصلی بازی محسوب میشود و داستان جذاب بازی در کنار گرافیک بسیار خوب آن این اثر را تبدیل به یکی از بهترین عناوین تاریخ بازیهای کامپیوتری کرده است . محیط‌ها و جزئیات در بازی God of War II به خوبی طراحی شده اند و با پیشروی در بازی و درگیری با غولهای مختلف میتوانید به سلاحهای آنها دست پیدا کنید و با بدست آوردن امتیاز این سلاحها را آپگرید نمایید . از دیگر نکات مثبت بازی می توان به وجود معماهای متنوع در بازی God of War II اشاره کرد که برای عبور از مراحل نیاز به حل آنها خواهید داشت . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن هستید فرصت دانلود بازی God of War II نسخه کم حجم برای PC را با لینک مستقیم از یه سبدآرزوی کال  از دست ندهید .



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    امیر پلنگ می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/3/25/1 و 17:38 دقیقه ارسال شده.

    ممنون امشب دان میکنم

    hanieh می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/3/25/1 و 8:43 دقیقه ارسال شده.

    بازی خوبیه ولی عالی نیس
    با pes بیشتر حال میکنم تا بقیه گیم ها

    کوروش1 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/3/23/200irx و 16:52 دقیقه ارسال شده.

    عالی وبلاگتون
    دمتون گرم واقعا وبلاگ زیبایی دارید

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: